Video Kursus Di Tekam Sudah Siap

Setelah bersusah payah mencuri sedikit masa setiap hari untuk mengedit video semasa kursus di Tekam Resort akhirnya siap juga. Sebenarnya lambat sikit nak siap tu sebab cable Videocam tertinggal di KL, kat Kota Kinabalu ni tak ada jual cable tu. Mintak adik pos ke Kota Kinabalu, tambahan pula balik dari kursus di Tekam tu, ada lagi kursus kat Kuching seminggu dan sambung pulak pergi Miri seminggu. Lepas tu baru ada masa buat sikit-sikit .

Masa kursus hari tu saya rakam sikit aje, hasil pun sikit je la. Banyak akviti menarik tak ada dalam video seperti masa aktiviti berakit dan di padang serta masa senaman. Nak buat macam mana, saya pun peserta jugak. Kalau saya urusetia, nampaknya penuh la aktiviti saya rakam.

OK lah.. sapa-sapa nak tempah boleh buat sekarang. Senang saya nak copy berapa unit yang perlu. Video tu saya buat dalam format DVD. Kira saya ambik RM 8.00 termasuk pos sebab Video tu DVD, kalau saya buat VCD RM 5.00 pun boleh , tapi VCD kualiti video teruk la dan perlukan 2 CD. Itu sebab saya buat DVD, kualiti ok sikit dan satu CD aje. Kos pos ekpress pun dah RM4.00 - RM8.00. Masa "PLAY" lebih kurang 1 jam 25 minit.


0 comments:

Post a Comment

Followers

Powered by Blogger.