Sambutan Hari Lahir Aku

Pada 31 Mac 2008, lepas mesyuarat kakitangan, staff kat opis ni telah rancang untuk sambut hari lahir saya. Pada tarikh sebenar hari lahir tu saya sedang berkursus. Tapi penuh juga la inbox dapat SMS ucapan hari lahir. Habis aje mesyuarat tu diaorang keluarkan kek. Tuan Iruthayaraj join sekali dengan kami sama-sama raikan. Terharu juga lah saya rasa sebab yang sebenarnya sebelum ini saya tak pernah pun buat majlis untuk sambut hari lahir. Kalau setakat dapat hadiah dan kad ucapan tu dah biasa.

Walaupun majlis tu buat biasa saja, tapi bagi saya ia amat bermakna..... TERIMA KASIH saya ucapkan kepada kawan-kawan yang buatkan majlis tu untuk saya....

Saya letak sikit jer gambar :


Kek Yang Ditempah


Buat Kenangan Sebelum Masuk Perut




Masa Untuk Membedah


Inilah Gambar Kenangan Yang Berharga

0 comments:

Post a Comment

Followers

Powered by Blogger.